قلعه‌نويی: با استقلال قرارداد 2 ساله دارم

کد خبر : 8    زمان ارسال : سه شنبه 1392/02/17 21:20

هدفم قهرماني با اين استقلال در آسياست؛

قلعه‌نويي: با استقلال قرارداد 2 ساله دارم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: من با استقلال قرارداد 2 ساله دارم و هدفم قهرماني با اين تيم در آسياست.


  امير قلعه‌نويي در خصوص شايعه جداييش از استقلال در پايان فصل اظهار داشت: اصلاً چنين چيزي صحت ندارد تمام فکر و ذکر من بازي با داماش و 2 بازي با الشباب است. من به عشق اين مردم قرارداد 2 ساله با استقلال بستم و هدفم اين بوده که با اين تيم قهرمان آسيا شوم.

وی افزود:‌ شايد اصلاً بعد از اين 3 بازي مردم و هيئت‌مديره من را نخواهند من که نمي‌توانم از حالا بگويم مي‌خواهم بروم يا بمانم. هميشه گفته‌ام تا لحظه‌اي که هستم با قدرت کار مي‌کنم همين امروز 3 ساعت فيلم بازي حرکات خود را ديده‌ايم و با قدرت به فکر بازي با الشباب امارات هستيم.

قلعه‌نويي با تأکيد بر اينکه استقلال نياز به آرامش دارد، ادامه داد: درست است که در بازي الهلال يک سري دلخوري‌ها به وجود آمد اما اينها مسائل درون‌خانوادگي است و باعث نمي‌شود که ما با قدرت به کارمان ادامه ندهيم.

وي در پايان تأکيد کرد: من به عنوان سرمربي استقلال اگر بخواهم حرفي بزنم، خودم مي‌زنم و هرکسي جاي من صحبت کند حرف من نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:قلعه‌نويی: با استقلال قرارداد 2 ساله دارم, | 11:29 | نویسنده : محمد |
  • یک لالوند
  • کلبه یاس